لطفاً کمی صبر کنید
جستجوگر هوشمند خبری ایراتو
اطلاعات خبر کد : 14220
استفاده بهینه از 70 کارکتر پیامک در بازاریابی
منبع خبر : آلامتو
شنبه 16 اسفند 1393 - 12:39
موضوع : دسته بندی نشده
بسیاری از مدیران اهمیت یک ارتباط کوتاه و دقیق با مشتری را به طور کامل درک نمی‌کنند و به همین دلیل نمی‌توانند یک رابطۀ قوی را با وی حفظ نمایند. شما نیز، صرف نظر از زمینۀ کاری خود، هیچوقت نباید اهمیت یک ارتباط مناسب را دست کم بگیرید. زیرا پیامی که به خوبی منتقل شود به موفقیت تجارت شما منجر می‌گردد. در حالیکه پیامی با متن ضعیف به سقوط برند شما خواهد انجامید. مساله دیگری که باید به آن توجه کرد، تغییراتی است که در سال‌های اخیر شاهد بوده‌ایم. متخصصان بازاریابی بر این باورند که تنها آن مدیرانی که
سرخط آخرین اخبار